Se poate!

  • 15 iunie 2012
  • Nu stiu care'ar fi motivul postarii asteia, dar mini-training'ul la care'am participat azi m'a entuziasmat foarte tare. Poate vreau sa'ti fie bine, poate vreau sa'mi fie mie bine, poate ca vreau sa vad altceva in jurul meu. Ar fi greu de obtinut intr-un timp scurt ceea ce vreau de la ceilalti. Probabil dac'as schimba zona, posibilitatea ar fi mai mare.Si totusi, schimba'te, viseaza ca poti, trezeste'te si fa'o.

    Povestea postarii: Acum vreo 3 ani, in primavara-vara lui 2009, cineva mi'a deschis ochii. A fost un sut in fund devenit pas inainte. Atunci a inceput totul. S-a demarat schimbarea, de care sunt mai mult decat mandra, si pe care o continui. Nu vreau sa fiu modesta, insa timpul si intentia de a schimba totul la mine au dat roade, si inca dau.

    Iti spun asta pentru ca, in cazul in care ai nevoie de'o speranta, ma poti urmari. Daca nu crezi in puterea lui "A vrea", poti citi linistit alte "baliverne" de pe blog. Eram o persoana pesimista, care nu facea altceva decat sa termine facultatea, fara job, fara vise, doar cu o mana de preteni, fara oameni-model. L'am cunoscut pe el, mi'a zis ca, citind si aplicand, inveti, pui in practica. Nu l'am crezut. Ne'am despartit la scurt timp. De ciuda si de ambitie, am zis ca e timpul sa investesc ceva si in mine. Am dat prea multa atentie celor din jur si prea putina mie, m'am lasat prea mult influentata de ei si prea putin am contat eu, am asteptat sa'mi faca loc in viata lor, fara ca eu sa am vreo putere de'a face ceva ( nu stiu cum de s'a'ntamplat asta, de obicei leii sunt egocentristi :D ).

    3 lucruri mi'am propus: citeste, slabeste, schimba postura corpului. Omul frumos si destept are incredere in el, se afirma, este zarit in multime, sare in ochi! Aveam nevoie de toate astea, am o viata intreaga inainte, care nu trebuie sa treaca fara sa fiu parte din ea. In plus, cine detine informatia, detine puterea! Si'am inceput schimbarea. Am citit orice, de la beletristica, la reviste de IT, la geografie, la cultura generala, la sfaturi de dezvoltare personala, la articole de specialitate (economice), la sfaturi de deschis business, de imbunatatit viata sexuala, de pastrat relatii, de moda si make-up, orice imi parea interesant si de ajutor. Si am crescut, si'am avut curaj sa'mi sustin parerile. Un rest de neincredere ramane, rezultat al trecutului, dar, cu timpul, va disparea si'acela. Sa'ti zic ca m'am apucat de Photoshop, de blog, de Dreamweaver, de facut licente, disertatii, proiecte, de tradus, de dat sfaturi, de facut bani, in mare? Ca pot calatori si pot sa fac ce vreau?

    Si pe langa citit si adunat informatie din orice sursa (internet, carti, TV, reviste), am hotarat ca e cazul sa trec la un nivel superior. Training'uri, conferinte, cursuri, orice ma poate ajuta s'o schimb pe Irina. A asculta direct de la sursa mi se pare cel mai indicat. Daca nu stii, poti adresa direct intrebarea. Daca stii, poti raspunde cuiva. Networking'ul este baza. Colaboreaza, conlucreaza, imparte sarcinile, afla cine te poate ajuta si cum, usureaza'ti munca. Habar n'ai cati oameni ca tine, cu aceeasi intentie, se afla in jurul tau. Descopera'i, fa'ti viata usoara, invata de la ei! Alege'ti modele si urmeaza'le, pune'ti ideile in practica, ajuta mai departe, la randul tau. Eu vreau business'ul meu, chiar daca am in perspectiva cam vreo 2 joburi sigure, dar il vreau. Si pentru asta am participat la cate evenimente mi'a permis timpul. Am cunoscut oameni, am format relatii, de la o simpla intrebare. In plus, sentimentul e nemaipomenit. Sa stii c'ai evoluat de la "molusca" la "cineva", e incredibil. Chiar daca timpul e lungut (mie mi'au trebuit 4 ani, si inca mai am de lucrat), gandeste'te ca rezultatul final merita toata asteptarea si efortul.

    N'am facut "prezentarea" ca sa ma laud, ci ca sa'ti arat ca se poate. :) Mult succes iti doresc!

    Salve!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu