Da sau ba?...

  • 27 iunie 2010
  • Acu ceva timp in urma, umblam eu creanga pe Descopera.ro. Si era acolo un articol despre dependenta de net si tratamente impotriva acesteia. Si articolul se incheia cu un link spre utub, la un episod din South Park. Se facea ca pica netul in casa nush carui personaj..toata lumea agitata, nebuna, nu tu mail, nu tu mess, nu tu net...Nimic!!! Fugeau vecinii la vecini, tremurand dupa o doza de net... Au plecat cu masinile prin tara, poate'or gasi net..Era un episod parca rupt din Apocalipsa...

    Si ajung eu acasa...Nu tu net, ca l'am scos, ca n'avea cine sa'l uzeze. Si pun mana pe'o carte, 2, 3....mai o plimbare, mai o treaba prin casa, mai un suc. Si trece o saptamana fara net...Si...miracol, traiesc!!! Am tot parul pe cap, venele mi's intregi. Adevaru'i ca am simtit ca ramaneam cumva in urma cu informatiile, ca la teveu arata numai prostii, nu poti selecta ce vrei sa vezi, chit ca's 500000 de canale. N'ai cu ce!

    Drept sa spun, am trecut si eu prin treaba cu doza de net...Dupa 2 zile de lipsa, aveam cearcane, crize de astm si'mi cadea parul...Dar asta a fost demult, cand abia dadeam de drog.Acum e chill...:)

    Hai, salve si ne'auzim sanatosi!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu