Ceva nu e bine...

  • 10 septembrie 2010
  • Eu am incercat o chestie, dar nu prea a iesit...

    Trecand peste, azi verificam un mail si am gasit urmatorul subject, de la Mayra: Reguli in dragoste pentru femeile singure.

    Eu zic asa: toate merg aplicate, cu exceptia ultimei. Si merg atat de bine aplicate cand nu esti tu cel ce trebuie sa le aplici, ci cel ce da aceste sfaturi. Cand nu esti implicat, parca ti'e mai usor sa accepti ca trebuie sa tii cont de unele lucruri.

    De ce lumea e oarba cand iubeste? De ce vrea sa vada bine atunci cand e numai rau? Cica dragostea e oarba. Pe naiba, e orb ala care nu beleste ochii cand intalneste pe careva, e prost cel care nu pleaca urechea la sfaturile acelora care ii vor binele. Totusi, e un caz fericit cand realizezi greseala facuta si pleci. Te doare inima, las'o sa te doara. Decat sa suferi o viata intreaga ca cel de langa tine e cam distant, mai bine suferi o luna, 2, 5 si trece. :)

    No, a mea ultima "relatie" imi confirma ca trebuie sa tii cont de unele lucruri marunte, ca sa'ti formezi o parere cat de cat despre el/ea, sa'ti faci o idee despre cam cat il/o duce capul. :) Plus alte povesti auzite, plus atatea sfaturi cerute, plus atatea intrebari gen: de ce m-a lasat?....

    In fine. Urata vreme afara. Frig, nori, ploaie, vant. Asta nu e toamna, nu stiu ce e. Nu e toamna mea, aia cu zile insorite, dar cu soare slabut, si nopti racoroase, alea cu temperaturi mai scazute, aia cu blugi si adidasi si tricou, aia cu fusta si pantofiori, cu baietii si fetele in fata caminului, cu frunze cazute, adunate pe spatiul verde din Copou, cu strazi si trotuare pline de lume, de tineri trecand grabiti spre oras sau spre casa...

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu