Chris Lake ft Emma Hewitt - Carry me away

  • 27 septembrie 2010
  • Mai cititorule, de ce nu ma certi ca nu am mai postat? :P Oricum, o faci degeaba, ca eu stiu c'am avut motivele mele sa n'o fac, gen cazare, instalare, recuperare, alea, alea... Or sa mai fie probleme de genul asta saptamana aceasta, dar o sa incerc sa revin la ritmul normal.
    Asaaaaa.... fiind luni, o sa'ti prezint alta melodica faina, care la un moment dat era imnul unui radio trance. Eu zic c'a meritat.
    Soooo, say welcome to Chris Lake feat Emma Hewitt - Carry me away, piesa lansata in mai 2007. Numai bine ce a fost lansata ca a si fost inclusa in ASOT 2007 a lui Armin van Buuren. Sa nu mai zic ca a ocupat un loc in Top 5 Billboard’s Hot Dance Airplay Chart.
    No, auditie placuta! ;)

     
    Chris Lake - Carry Me Away (Original Club Edit)
     

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu