Zboara, puiule, zboara!

  • 26 noiembrie 2010
  •      Trezeste'ma, e weekend! Azi urmeaza o parere.... Dar iar o sa bat campii, fiindca iar n'am citit nimic interesant. Am auzit ca se bat coreenii, ca vor sa reduca concediul post-natal la jumatate, ca nu stiu ce casa de copii din Franta o sa primeasca un lingou de aur, ca de la anul ne baga cip la buletin, ca...., ca....
         Am mai patit una, alta...si am ramas putin contrariata cum toate se intampla cand te astepti mai putin. Si tocmai pentru ca nu esti pregatit, nu stii ce sa faci sau sa zici pe moment...si'o dai in balta...Si faci alegeri gresite, si regreti mai tarziu. Pfff, cum ne complicam existenta..De asta avem constiinta si intelect? Studiile arata ca...  cercetatorii spun ca... 
         Tu, asta care a plecat de'acasa, cum ai reusit sa te rupi de parinti? Sau, mai bine spus, cum i'ai facut sa inteleaga ca e timpul sa pleci si ca nu mai esti puiul mamei? Cum s'au impacat cu faptul ca au ramas cuci in ditamai apartamentul si c'o sa auda ecou de'acu inainte in loc de cearta ta cu frate'to sau de muzica data la maxim? Sau cum o sa faci asta, daca n'ai facut'o deja...? Ia zi'mi....

    1 comentarii:

    Anonim spunea...

    Mama & papa au stiut din prima zi ca puiu' isi va lua zborul mai devreme sau mai tarziu. O pozitie ferma ar trebui sa le reaminteasca acest lucru, chiar daca tranzitia e dificila. Bleah, cercurile vietii.

    Trimiteți un comentariu