Duminica dimineata, in lipsa de alta ocupatie mai...incitanta :D...

  • 31 octombrie 2010
  • Satula de somn, nefiind genul care leneveste in pat dupa ce se trezeste (decat daca e ceva care sa ma faca sa vreau asta), am dat drumul la un pc din camera si am luat la rand site'urile favs. Si intr'una dintre revistele online am gasit asta: http://www.eva.ro/dragoste/relatii/10-lucruri-la-care-el-se-gandeste-inainte-sa-insele-articol-33191.html. Mna... poate o sa te uiti crucis, poate o sa razi, poate o sa te intereseze... Eu le'am facut pe toate.. :)) :D Am inteles unele motive, altele raman cu semn de intrebare, dar, citand un amic, "Un barbat e programat pe 3 lucruri: sa manance, sa munceasca si sa'si foloseasca...capul". 
    Ma opresc aici, pentru ca ar insemna sa incep o expunere fara sfarsit, in care fiecare vine cu parerea proprie si ne intindem pana maine. Mai bine iti arunci tu ochii acolo si vezi cu ce impresie ramai. Si nu vreau sa aud ceva de genul "Ce prostii citeste si asta..." :D. Se numeste documentare si e buna pentru mine si pentru noi (eu si el) ...

    Salve!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu