Dulce Romanie...

  • 28 august 2010
  • Sa ma laud...sau sa informez...sau sa..nu stiu...Ceva e, clar.

    Am inceput prin generala, cu profa de religie. Am mers in Iasi, la mitropolie. Am mancat sandvisuri in fata Palatului Culturii, la baza statuii lui Stefan cel Mare. Am prins intrare moca la Palat, sa vizitam si noi, gura-casca, elevi veniti sa se cultive si sa se inchine. Frumos oras, am zis, si mare. Si asa aveam impresia ca m'as rataci dac'as fi singura prin el. Si am crescut..si acum e a 2a mea casa. Si de'atunci, am tot umblat...
    Tot nordul Moldovei, inceput prin clasa a 4a si...refacut de nu stiu cate ori, ca, na..e aproape si mumos si turistic si pitoresc si... Si l'am facut si in masina, si in autocar, si pe jos.. Ai ce vedea, dar te saturi. Ajungi sa cunosti locurile, nu mai e nimic nou. Vrei altceva, alta directie, alte orase, alti oameni, alte privelisti.
    Si asa ajungi la mare...Sau poate pentru ca vrei sa'ti faci de cap.. :-"
    Si aci o iei de la capat, umblat, schimbat statiuni, schimbat plaje, gazde, terase, banci, faleze. O chestie ramane la fel: acele tarabe si chioscuri cu hamsii afumate, kitsch'uri din plastic, shaorma, mici, toate raspandind un fum si un miros de mancare extraoridnar. E thriller curat drumul spre plaja. Fumul te inconjoara, te ineaca, simti ca nu mai poti respira, ca tot aerul de pe Pamant a disparut..si mori incet sau grabesti pasul. Dar, trecand peste, e bine...soare, apa, plaja, stat degeaba, umblat aiurea noaptea. Numai ca te saturi si de asta. Stateam si vorbeam cu lumea: mai mult de 10 zile n'as rezista; sa fac aceleasi chestii in fiecare zi, e boring.
    Si anul asta schimb destinatia. Cica sa mergem spre centru. Am zis Fagaras, orasul. Am luat un ghid turistic, sa vedem ce ne ofera perspectiva. E de bine, asa citii. Ai toti muntii aia la dispozitie, trasee, tele-diverse, cetati. Pe'acolo am de gand sa ma pierd vreo cateva zile, sa fug din Moldavia, sa mai intru in contact si cu altceva.
    Acu, sper ca drumurile sa fie bune, vremea sa tina cu noi, oamenii sa fie buni, ca sa ma intorc intreaga, sa am ce va povesti. Poate urc si niste poze, sa fie maxim efectul.

    Asa ca...va doresc un vichend placut, distractie maxima si... ne auzim cand revin. :)

    Salve!

    1 comentarii:

    marales spunea...

    super priveliste

    Trimiteți un comentariu