Merge, frate?

  • 16 august 2010
  • Eram prin liceu.Ma batea gandul sa invat web-design (inca ma bate :D) si s'a oferit unul din colegi sa ma ajute sa invat. Stiam ca n'o sa aiba timp, ca e foarte ocupat, asa ca l'am lasat in pace.Am zis ca sa ma apuc singura. sa vedem ce zice HMTL'ul. Zicea multe, interesante, complexe...dar mi'a pierit cheful. Si m'am lasat pe'o ureche, ca de obicei, si am uitat de web-design.

    Au mai urmat incercari de a ma reapuca de treaba, dar slabute...Pana acu vreun an, cred, cand dl seoslayer a zis: invata photoshop, ca de restul am eu grija.

    Si cauta tutoriale, invata sa folosesti tool'urile din aplicatie, joaca'te cu poze...eram fascinata cate poate face photoshop'ul.Si in curiozitatea mea crescanda, dau un sarci pe gugal sa vad "operele" altora.

    Si astea ar fi doar o idee. Poate par simple, dar e munca. Trebuie sa stii sa imbini si sa obtii efectele dorite, sa alegi culorile potrivite, sa folosesti tool'urile.

    Am cunoscut un tanar pe net, e grafician.M'a ajutat...sfaturi, idei, solutii. Mereu ma intreba despre evolutia mea. I'am zis ca incerc sa renunt la tutoriale, ca ma chinui sa combin eu lucrurile sa iasa ceva fain. Visam la un moment dat sa ma angajez grafician, sa ma las de ele banci si finante si sa fac tot ce'mi vrea imaginatia. Photoshop'ul n'are limite! Combinat si cu alte aplicatii pentru editare foto, ies minuni.

    Dupa ce am vazut cum sta treaba cu Photoshop'ul pentru poze, am zis sa vad de web-design, cam cum s'ar obtine un layout pentru un site.Muuuunca si acolo!Si e atat de migaloasa, si atat de perfectionista...si atat de detaliata.Cu cat acorzi mai multa atentie detaliilor, cu atat obtii ceva mai placut privirii.

    Oricum, chiar daca aceasta aplicatie nu'mi mai ocupa atat de mult timp ca acum un an, si chiar daca m'am lasat de visul graficianului, ramane hobby, ramane evadare din cotidian, ramane rupere de realitate si evadare in imaginatie.

    Daca va intereseaza, un site cu layout'uri pentru web-design http://www.instantshift.com/2009/11/27/66-excellent-photoshop-web-design-layout-tutorials/ , si unul cu brush'uri http://designm.ag/resources/floral-brushesr-photoshop/.

    Salve!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu