Vreau in Egipt

  • 20 august 2010
  • Am o carte. Se cheama "Zei, morminte, carturari". Tot dadeam de ea prin biblioteca, dar treceam de ea. Pana intr'o zi cand am zis "hai sa vedem ce'i cu asta". Si am vazut... nu se pune c'am citit'o pana aproape de capat ca sa'mi dau seama ca nu'mi place si s'o arunc cat colo. :D
    Si cartea aia continea, printre altele, evolutia egiptologiei, de la primele descoperiri din Egipt, pana in zilele noastre. Si erau descrise acolo vietile unor arheologi care si'au dedicat existenta dezvaluirii misterelor egiptene.Si atat de fain erau descrise... si am zis ca vreau in Egipt.
    Toate monumentele alea, toate constructiile lor, mormintele atator personalitati din vechiul Egipt, dar si sate intregi ingropate in nisip...si camile, si turisti gura-casca, si hieroglife..

    Si marea aceea albastra, stravezie...si cerul de azur, si plaje cu nisip alb...
    Am aruncat un ochi pe net, sa vad ce oferte au agentiile astea ale noastre de turism pentru Egipt. Depinzand de zona, de hotel si de serviciile incluse, dar scazand diverse taxe (care insumeaza in jur de 150 de dolari), un sejur de 7 zile/persoana pleaca de la 400 de dolari, fara bilet de avion.

    Parca'ti vine sa muncesti un an, doi pentru asa ceva... Si ma rog ca peste nu stiu cat timp, sa ajung si eu sa fac parte din grupul turistilor gura-casca.
    Se pune ca n'as vrea sa ma rezum numai la Egipt? Nu stiu cu a cui avere as putea pleca sa mai clatesc ochii astia, dar...poate castig la loto.
    Pana atunci...

    Salve!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu